Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Το πρώτο e book store που ανάρτησε το βιβλίο μου

Ένα θερμό καλωσόρισμα...

Η αναμονή γι αυτό που συνέβη σήμερα μου θύμισε μέρες γιορτών και τη λαχτάρα μου σαν παιδί για το άγνωστο, το μυστήριο, το νέο...
Μετά το καλοκαίρι του 2009, που το όνειρό μου είχε αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά, μετά τις τόσες ημέρες που πέρασα γράφοντας, σβήνοντας, διορθώνοντας, στήνοντας το κείμενο σε βιβλίο... ήρθε η ώρα να το καμαρώσω μέσα από τα μάτια αυτών που θα το διαβάσουν και θα το αξιολογήσουν!
Εύχομαι, διαβάζοντάς το, να το ευχαριστηθείτε όσο εγώ την ώρα που το έγραφα!
Καλό ταξίδι λοιπόν για όλους μας, μέσα σε μία Νέα Χρονιά, μέσα σε ένα νέο μήνα, και με τα όνειρα αυτών που σχεδιάζουν και βλέπουν μπροστά στη ζωή τους...

http://www.perizitito.gr/product.php?productid=223702

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου